Tuesday, December 30, 2008

Alahai Mawi...

Gambar ni jer yang ada. Ada lagi satu full view mereka sedang berjalan tapi tak jumpa dalam online.

Alahai Mawi...tajuk yang aku rasa sesuai untuk gambar diatas dan penulisan kita hari ini. Aku terbaca kisah mereka berdua ni semalam di Harian Metro,siap dengan gambar full page lagi mereka melawat pusara arwah ayahnya Pak Atan. Apa yang alahai? Alahainya adalah adab-adab mereka ketika melawat kawasan perkuburan. Tak sesuai dan nampak macam tak menghormati penghuni kubur disitu.

Aku paling tak berkenan tang pemakaian isteri mawi ni,dah lah pakai seluar,jeans sendat plak tu. Apa mak bapak dieorang tak ajar ke atau mawi sendiri tak ajar? Mawi bukan mainlah pakai kopiah tapi hok perempuan?Sendiri mau ingat.Kalau nak pakai macam tu tempat lain ikut koranglah tapi tang melawat kubur ni biarlah hormat sikit. Pakaian yang tak sesuai tu satu hal,plak baju POLO yang sedondon dieorang pakai ni terang-terang dan sebesar-besar boleh tertera UNITED STATES berserta dengan bendera US tu sekali. Dah macam mempromote negara laknatullah tu plak. Hampeh


Sendiri mau ingat...


2 comments:

Hanggokan said...

tu la...itu la idola muda-mudi skarang. sbb tu aku tak pnh jadikan artis sbg idola. hahaha! ~lalala~

John Leh said...

Kahkahkahkah..
Saya langsung tak amik pot pasal mawi ini.Nak kata dia boleh menjamin masa depan saya langsung tidak.
Kahkahkahkah..
Bagi saya itu cukup sopan dari langsung tidak menutup aurat.

=) Peace Cik Hamisa!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...