Friday, July 8, 2011

Kita Hanya Mampu Berdoa Kepada Allah,Semoga Keamanan Negara Sentiasa Di Bawah LindunganNya : BERSIH,PATRIOT,PERKASA Perosak Keamanan

Esok 9 Julai 2011 hari keramat bagi mereka yang ingin menegakkan keadilan dan kebersihan negara tapi dengan gaya dan cara yang jahil dari fitrah dan kehendak manusia. Ramai lagi manusia yang sayang dan cintakan keamanan dan ketenteraman. Hidup di kota besar seperti di KL ibarat hidup lubang punggung. Masalah, keselesaan, kehidupan, kerosakakn, jenayah, maksiat, kecelakaan menjadi puncanya disitu.Manusia celaka, manusia tamak, manusia ego dan bangang ada dimana-mana. Untuk kejadian yang akan atau tidak berlaku esok,aku hanya mampu berdoa :




“Ya Allah, Yang Maha Pengasih dan Maha Pengampun. Hambamu ini lemah dalam menjadi khalifahmu.Hambamu ini jahil dan ego dek mengejar duniawi.Aku memohon keampunanmu.Tunjukkanlah jalan yang benar pada mereka yang jahil ini. Tunjukkanlah kekuasaanmu Ya Allah.Lindungilah bumi bertuah ini dara mara bahaya dan kerosakkan ditangan manusia angkuh dan tidak bersyukur ini.Lindungilah,permudahkanlah kehidupan hambamu ini untuk meneruskan kehidupan seperti biasa.Hanya padaMU aku berserah dan memohon .Amin Ya Rabbal Alamin”





No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...