Tuesday, November 15, 2011

[Gambar] Zarina Anjoulie Lavocah Dapat USD3500 Untuk Gambar Panas Itu?

Wow! Dengan hanya menayangkan 'sedikit' tubuh badan, sudah mendapat USD3500. Itulah yang di perolehi Zarina Anjoulie Lavocah ini untuk gambar panas dan seksi minah ini bagi majalah FHM Indonesia tak silap aku. Itu baru sedikit kan? Padanlah Lindsay Lohan dapat USD 1 juta untuk majalah Playboy,hahaha...dah dekat dah tu...bunga-bunganye dah ade...hahaha...Mari kite ikuti kata-kata diva ini di OhBulan! :


“Saya sangat bersyukur dapat tawaran berlakon selepas segala penghinaan yang saya terima. Mak saya cakap, doa orang teraniaya akan termakbul,” ujar Zarina Anjoulie.






“Basically, buat photoshoot itu ataupun tidak, saya tetap akan dikutuk. Even sudah lama saya tak berlakon pun, tetap kena kutuk dengan orang. Its like pakai dress pun nak komen, sedangkan artis lain yang terdedah sana-sini, tak ada pun orang nak cakap apa-apa.”


“Saya dapat 3500 USD untuk sesi fotografi tersebut, bukan nak jual badan, tapi orang bayar untuk saya buat kerja. Memang dari dulu saya minat modelling, daripada saya kena kutuk baik saya kerja dan buat duit,” ujar Zarina penuh kecewa.

So sekarang ni, mari kite kire berape pulak die dapat dalam RM atau Ringgit Malaysia untuk 3 shot yang die posing maut tu :

USD 1 = RM 3.18 (latest yang aku tahu)
maka, USD 3500 X RM3.18 = RM 11,130.00

Wow! Berbelas ribu die dapat siot...Memang betul lah ape Husin Lempoyang dengan saudagar Jamal Pak Tongkol cakap dalam cerita P.Ramlee 3 Abdul yang berbunyi lebih kurang begini :

"Dunia...dunia...Berniaga manusia lebih untung dari menjaga unta...heheheheh...WOW!"

Korang layanlah sikit cerita Husin Lempoyang ni,kahkahkah...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...