Friday, June 24, 2011

Ada 3 Lagi Perhimpunan Besar Selain Perhimpunan BERSIH 2.0 Julai 2011 Ini

Muka Melayu-Islam Kita Juga Yang Meramaikan Majlis Ini...Hmmm

Kita selalu dengar pasal Perhimpuan BERSIH 2.0 yang akan diadakan di sekita Bandaraya Kuala Lumpur pada 9 Julai 2011 ini. Aku tak pasti bila waktunya tapi apa-apa pun aku memang tak amibil port pun pasal perhimpuan yang bangang macam ini. Secara peribadi aku, aku tak setuju budaya perhimpunan dan perarakan ala-ala samseng dan ala-ala masyarakat timur tengah ini. Tak kira siapa yang buat, bagi aku semuanya nampak bangang dan menyusahkan.

So kepada sesiapa yang berminat nak join perhimpunan BERSIH 2.0 tu dipersilakan kalau dah takde kerja sangat tapi dalam diri sila renung-renungkan adakah kita ini pencacai kepada sesiapa? Kalau rasa takde, korang pergilah. Pergilah berjihad demi 'mereka' yang sayangkan negara ini dengan cara yang 'mereka' rasa terbaik bagi 'mereka'. Dalam keriuhan itu, ada 3 lagi perhimpunan besar yang aku rasakan lagi besar dari BERSIH 2.0 ini. Dunia akan turut memerhatikan kita. Berikut aku bagi tarikh perhimpunan-perhimpunan ini berlangsung :


13 Julai 2011 : MALAYSIA vs ARSENAL (Stadium Nasional, Bukit Jalil)


16 Julai 2011 : MALAYSIA vs LIVERPOOL (Stadium Nasional,Bukit Jalil)


21 Julai 2011 : MALAYSIA vs CHELSEA (Stadium Nasional, Bukit Jalil)








No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...