Sunday, January 23, 2011

Ada Jugak Manusia Bangang Macam Ni???

Klik sini untuk cerita penuh (HMetro.com.my)

Malas sebenrnya nak ngomen pasal artis malaysia ni tapi kadang-kadang terpanggil jugak aku untuk menyuarakan apa yang aku rase kadang-kadang dah terlalu bangang dan melampau. Tengok tajuk jer aku rase dah nak berguling gelak.Macam tak sekolah punya manusia bercakap.Itu belum lagi tanye,ko sekolah agama ke tak? kahkahkah...Kadang-kadang tak paham,kadang-kadang kena paham,memang dah sampai dah masanya kita muhasabah diri,dunia ni tak lama dah lagi...bila hal agama pun bercakap macam hal politik pulak...

Woi,kalau tengok cara berpakaian macam tu pastu suruh orang pikir yang hati budi nurani ko macam orang pakai telekung,mak aii....kucing pun boleh tau silap-silap mane baik buruk...entahlah,sendiri mau ingat lah...

2 comments:

Bro Jinggo said...

Salam...

Blog sahabat telah saya linkkan di laman blog www.politikharian.blogspot.com , pohon jasabaik sahabat linkkan laman portal www.politikharian.com ke laman blog sahabat untuk mendapatkan informasi berita politik terkini. Terima kasih.

Salam Perjuangan.

Hati Riang said...

alaaa kalau jumpa artis camni, ikut je belakang dia dekat2, bila sampai kat lampu isyarat dia nak melintas, tengok ada org ramai, ko tarik je baju (tube) dia tu kebawah, bio semua org tengok. kalau sebelum tu ko panggil CNN pun boleh gak suh dia balik opis upload je video artis tu kat youtube. dah gatal sangat artis tu kan?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...