Wednesday, July 23, 2008

Azab dari Allah S.W.T


Subhanallah
Itu yang boleh aku katakan kat sini.Aku tak tau sama ada betul atau tidak cerita dan gambar yang aku dapat ni,tapi kalau betul pun memang itu semua kuasa daripada Allah yang mengetahuinya.Cerita nye mengatakan bahawa manusia yang paling kejam kat dunia ni,Ariel Sharon (bekas PM Israel dan Yahudi) yang memang terkenal dengan kezalimannya terhadap umat Islam khususnya Palestin.
Cerita ini dipetik dari Majalah Qiblati,vol.01/no.09/Mei-Juni 2006 terbitan Jeddah,KSA mengatakan yang malaun ni terlatar lama dah kat Hospital Hadasa Israel. Dia umpama mayat hidup sebab tubuhnya membusuk walhal dia masih hidup.Doktor tengah bertungkus-lumus buat pembedahan untuk membetulkan urat saraf,organ-organ dan ntah ape2 lagi lah yang dah rosak dan membusuk dalam badan dia.
Ape2 pun korang renungkanlah.Ini lah azab yang ditanggungnya setelah ape yang telah dilakukan dimuka bumi ini.Nauzubillah.

1 comment:

Farid Abu Talib said...

Si aparat ini memang terkenal dengan kezalimannya.Mengikut sejarah penyembelihan umat islam di kem shabra dan shatila adalah akibat kedurjanaan ariel sharon.Marilah bersama saya untuk menolak sebarang penindasan yang tidak berperi kemanusiaan tidak kira dari aparat radovan karadzic, malaun slobodan milosevis atau lahanat tony blair

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...