Wednesday, July 30, 2008

Keputusan Yang Agak Membanggakan

Aku betul-betul tertekan dan kecewa sebab tergamaknya 'mereka' ni tak buat live untuk perlawanan antara Malaysia dan Chelsea ni. Tak kira lah chanel mana pun,astro ke,arial tinggi bergalah-galah ke,puas aku cari tak jumpa-jumpa gak,macam tak percaya takda lansung siaran secara lansung perlawanan ni.Heran tul aku! Nak tengok kat stadium dah tentu tak mampu dek kerana jauh atau tak berkemampuan pada sesetengah peminat.

Akhir sekali aku hanya mampu melihat keputusan selepas perlawanan iaitu Malaysia tewas 0-2 dengan jaringan oleh Nicolas Anelka min ke-26 dan Ashley Cole min ke-53. Mujur tak kena belasah teruk atau dalam kata mudah orang-orang Malaysia ni ' alah...dieorang main suke2 jer tu...bolehlah..mujur tak kena 10-0...'

Cerita selanjutnya boleh layari web VitalFootball.co.uk...Hampeh tul takde live!

1 comment:

Farid Abu Talib said...

saya juga amat kecewa.. kecewa duka keran tidak berkempatan merayakan kehidupan untuk melihat pasukan begara saya menentang pasukan palinbg kaya dalam dunia..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...