Saturday, October 8, 2011

[Gambar] Hubungan Seks Dalam Teksi, Trend Di Indonesia?

Terkejut jugak aku. Bukan ape, Indonesia terkenal dengan negara majoritinya Islam. Bagi aku, aku pernah dengar lah kesah2 macam ni. Memang teksi biasanya menjadi port mereka yang takde tempat selamat nak buat benda tu. Tapi itu di negara2 yang memang jelas orangnya bukan majoritinya Islam. Kesah ini menarik untuk dikongsikan selain belanjawan 2011 yang lebih kepada ala2 kad mesra gitu,haha...Apa kata buat kajian tu kat Malaysia pulak, mane tau same jer.Baca petikan Metro di bawah :

JAKARTA: Kajian terbaru dilakukan terhadap 500 responden menunjukkan, teksi menjadi antara tempat paling digemari sesuatu pasangan untuk mengadakan hubungan seks.Hasil kajian New York Post mendapati, 46 peratus daripada responden mengakui pernah mengadakan hubungan seks dalam teksi, manakala sembilan peratus gemar di tandas awam.

Sebanyak 31 peratus lagi memilih kereta sebagai tempat memuaskan nafsu dan 18 peratus di taman awam. Responden terdiri daripada 500 individu yang aktif dalam amalan seksual. Seorang daripada responden itu mengakui, dia pergi ke tandas restoran untuk mengadakan hubungan seks dengan pasangannya.

Bukan aksi sebenar,kahkahkah

Pasangan itu kemudian meninggalkan restoran itu sejurus kemudian tanpa memesan sebarang minuman. Kajian sama menunjukkan, 43 peratus daripada responden mengadakan hubungan seks dengan lebih daripada seorang pada satu-satu masa. - JP






No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...