Sunday, October 2, 2011

[Video] Gelagat Teves Tak Nak Main Bola

Isu Teves ini sebenarnya agak sensasi untuk diperkatakan. mana taknya, dia menolak untuk bermain ketika bertemu Bayern Munich. Gelagat dia menimbulkan kemarahan Mancini. Kenapa dia tetiba berubah? Bukankah dia kata dia akan setia dengan City? Mari kita lihat gelagat Teves sehingga sampai mahu dipujuk tapi masih tak nak main :



Ini pula video temuramah Teves yang meluahkan perasaanya. Ketika ditemu bual oleh Susana Gimenez – seorang selebriti talk show yang popularitinya setanding dengan Oprah Winfrey di Amerika Syarikat, subjek tentang model Amerika Selatan tersohor Evangelina Anderson membeli sebuah villa di Marbella (Sepanyol) timbul.

Carlos Tevez pun menjawab, “Tapi Marbella berbeza dengan Manchester. Anda boleh membeli sebuah rumah percutian di Marbella, tapi saya tak akan balik ke Manchester, walaupun untuk pergi bercuti”.

“Dan sudah tentu saya akan beli sebuah rumah di Marbella. Berbanding dengan cuaca dan juga lain-lain, Manchester takde apa-apa pun. Di Marbella anda boleh membeli sebuah rumah di tepi pantai, berehat disana dan bersiar-siar di kawasan sekitarnya. Sebuah rumah di Manchester berharga antara 6 atau 7 juta pound.






No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...