Tuesday, July 29, 2008

Malaysia VS Chelsea








Salam siaran dari kami di bilik berita amzcampro. Malam ini,29/7/2008 antara detik sejarah gak lah untuk bola sepak Malaysia sebab sekali lagi kita berpeluang mengadakan perlawanan persahabatan atau dalam kata-kata sinis dan kejam,ia lebih dikenali sebagai perlawanan amal dan pertunjukkan.Tak kiralah apa mereka nak cakap tapi perlawanan ini agak menarik untuk di saksikan.

Mengikut kepada sejarah perlawanan,kali terakhir Chelsea ke sini adalah pada pertandingan EPL Piala Asia 4 penjuru dimana kita kalah 1-4.Tapi dapat jugak 1 gol oleh tandukan cantik Hairudin Omar.So kita arap malam ni,adalah sedikit kebangkitan dan semangat melawan dari pasukan yang dikatakan Harimau Malaya ni.

Yang pasti,korang tengok betul-betul antara gambar-gambar ketika mereka mengadakan latihan di Stadium Shah Alam tu, korang perasan tak,papan iklan kita dah macam kat EPL sebab guna digital! Kagum aku...heheheh

Sumber dari : skycrewz.net


1 comment:

Farid Abu Talib said...

saya juga turut mengagumi papan iklan digital itu.. tetapi papan iklan sahajalah tidak lebih dari itu.. diulang tidak lebih dari itu.. walaubagaimanapun saya tetap berjiwa patriotik utk menyokong Malaysia.. Negara kita tanggungjawab kita.. lawan tetapppppppppp lawan..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...