Wednesday, February 20, 2013

[Gambar] Fizz Fairuz Kena Buatan Orang?


Beberapa minggu yang lalu kita dikejutkan dengan pertunangan pelakon sensasi Fizz Fairuz denga seorang wanita yang dikatakan berasal dari Pelindung Damai,Kuantan. (dekat dengan rumahaku gak tu) hehe...Bukan apa,katenya dia ni duk bercinta dengan Almy Nadia yang juga pelakon sensasi yang tak perlu lagi diperkenalkan tapi aleh2 die tunang dengan orang lain. Yang lagi hampehnya,dia sendiri yang sarung cincin tunang,kejadahnye?


Tup2,dengar berita dia dah putus tunang pulak setelah seminggu bertunang. Tak sempat si wartawan nak tau cerita bakpe die bertunang dengan orang lain,aleh2 dah putus pulak.Kenapa? Mari kita ikuti penjelasan beliau ini dari laporan sebuah akhbar tempatan Harian Metro dimana Fizz Fairuz mengaku bahawa hubungannya bersama wanita yang dikenali sebagai Azlyn Massiela kini telah berakhir kerana merasa tertipu apabila mengetahui status sebenar wanita tersebut :


“Saya benar-benar tertipu dan tidak menyangka tunang saya itu isteri orang.
“Khamis lalu, saya menerima mesej dari kawan kepada adik wanita tersebut dan menjelaskan status sebenar. Malah saya juga sudah berjumpa dengan suami wanita itu pada Sabtu lalu”
Berikutan daripada kontroversi tersebut, Fizz turut memohon maaf kepada Almy Nadia secara terbuka.
“Kepada semua, saya mohon maaf terutamanya Almy Nadia. Saya tertipu dan sakit sekarang. Ini ujian terbesar sepanjang bergelar anak seni.
“Saya turut berasa pelik kerana tujuh tahun mengenali Almy Nadia, saya sukar mengikat tali pertunangan tetapi setahun bersama wanita itu saya terus bertunang.”

Haa,ko faham tak apa maksud die? Dia ingin menjelaskan seolah-olah die terkena buatan orang atau senang cerita terkena minyak senyonyong perempuan yang dia tersalah tunang tulah. Hmmm,tak mustahil itu berlaku cuma kita kena lebih berhati2 lah. Macam-macam style orang sekarang,asalkan die dapat ape dia nak.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...