Thursday, January 1, 2009

Bila Fitnah Dah Jadi Darah Daging!

Aku ada terbaca dan dengar cerita yang mengatakan Wan Farid taklah baik sangat orangnya so macam-macam fitnah ditaburkan kepadanya sempena Pilihanraya Kecil KT akan datang ni. So aku taknak cerita banyak,dibawah adalah sedikit cerita kebenaran yang sebenar. Tak semua manusia dalam dunia ni perfect kecuali yang dikasihiNya tapi bila kebenaran bukti sebenar dah ada,kita berhak sebarkannya.


Ini gambar yang dikatakan Wan Farid sedang beronggi ponggi berkaraoke bersama wanita yang tidak dikenali


Ini adalah gambar sebenar sebelum di crop oleh kaki fitnah dan busuk hati. Majlis makan malam bersama keluarga dikatakan beronggi ponggi tak ingat dunia


Sendiri mau ingat....



3 comments:

Did said...

Eh, kita bila pula nak karok Amz??
aku gian gak nih.

Panglima Perang Cyber said...

karaoke pun salah ke?

ingat gambar bercium ke atau berkhalwat..

ini memang dah habis modal rasanya..

salam perjuangan BPN..

hidup Agama hidup Bangsa dan Negara.

~~~~AMIE~~~~ said...

Sbab tu Nabi pun ada sebut akan tiba satu zaman "FITNAH AKAN MENJADI SUNNAH".....MMang busuk hati & ketiak btul le mereka2 yg wat fitnah ni.......Doh x de kije lain gamoknya....Wei nanti ge karok jgn lupa ajk aku skali tau.........kahkahkah....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...