Friday, April 10, 2009

Azilah dan Sirul Sudah Dihukum Mati,Inikah Wajah Mereka?

Inikah wajah mereka? Setelah sekian lama dibicarakan sehingga hukuman dah dijatuhkan,batang hidung mereka memang tak penah dilihat. Inilah yang menjadi kemusykilan dan menimbulkan curiga kepada rakyat. Hanya Allah yang tahu dan membalasnya siapa yang benar dan siapa yang salah.



7 comments:

Parpu Kari said...

AKU RASA AL JUNURI WAL LIWATI YANG LETUPKAN LA!

OtakCabok said...

kahkahkah...
aku pernah dgr khabar angin mereka dari skuad khas/intipan yg dibentuk utk tugas-tugas khas dimana mereka bkn bwh kuasa polis. muka dikaver kerana nnt mereka akan dilindungi biarpon dijatuhkan hukuman mati. kiranya diorang ni bukan digantung smp mati pon nnt...apekah?? bila ada kuasa...semua tak mustahil.

Anonymous said...

parpu kari - lucu lah kamu. tak habis-habis dgn fitnah.

nak main rasa-rasa pergi pha chu ching di bukit bintang

nk main rasa-rasa pergi chak wow di jalan hj taib

nak rasa-rasa pergi toh ching di bilek air.

nak raba-raba bontot ajak menteri UMNO ke hotel KL sentral.

kecik-kecik tak nak mampos.

Anonymous said...

baca akhbar peranchis liberation.

jangan jumut dengan utusan dan berita harian sahaja.

kembang sikit otak brader.

Anonymous_21 said...

macamla pembangkang tak de buat komen rasa2 ni.Cakap macam confirm je najib bunuh atlantuya tu.tu bukan fitnah ke.kepada yang dok cakap najib bunuh atlantuya apa bukti korang.takat buat andaian dan berburuk sangka tu kira bukti ke?macamtu dekat siapa saja kalau kita tak suka senang2 jela nak cakap dia teruk ke apa.lainla abang nuar dah banyak kes tu pun masih disayangi.pi la buat sumpah laknat kalau berani!piirah.

tarabaz78 said...

Huhuhu...

blog owner.. ko ader satu soalan tu jer (inikah wajah mereka???)

tapi kenapa lukisan jer??? apa dimalaysia nie dah tak ada kamera digital ker??

saya ada berpuluh soalan tentang kes diorang nie...
saya nak bagi lima jer...
saya harap blow owner jawap dengan ikhlas... kepada yang lain kalo nak jawap jangan guna anon... Bagi saya anon nie jenis manusia tak iklas..

i) kenapa mangsa dibunuh? apa motifnya?
ii) tertuduh pernah memberitahu dia hanya mengikut arahan.. Arahan dari siapa? kenapa sipemberi arahan tidak diheret ke mahkamah?
iii) kenapa rekod kemasukan mangsa dihilang dari rekod?? apa motif?? siapa terlibat?? kenapa tidak diheret kemahkamah??
iv) bom c4.. bukankah ianya dikawal ketat oleh pihak berwajib?? mcmmana ianya boleh terlepas ketangan tertuduh?? kenapa orang meluluskan bom c4 nie dibawa keluar tidak diheret sama ke pengadilan??
v) sampai hari nie aku belum dapat lihat wajah sebenar si tertuduh.. kenapa media umum (BH / UM / METRO /KOSMO!) tidak pernah siarkan.. sedangkan kes bunuh lain penjenayahnya dipaparkan (cth kes canny ong / kes datuk mazlan idris / kes norsuhaili dll)... apa yang disorok kan oleh media umum??

kalo boleh saya nak blog owner boleh bagi jawapan seiklas hati..

Akhir kalam,

"berkatalah benar sekalipun ianya pahit"

Aliffrashidi a.k.a Tarabaz78
email: aliffrashidi@gmail.com

Did said...

encik tarabaz78...
bukan anda saorang ingin tahu.
ONE MALAYSIA ingin tahu!
kahkahkah!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...