Saturday, December 31, 2011

[Video] Apabila Rosmah Mansor Jadi Bahan Lawak Boboi MLM 2011?

Aku tak tengok sangat MLM 2011 ni sebab aku takde Astro pung atau dengan lebih tepat, takde chanel berkenaan. Tapi aku mengikutinya dari YouTube. Lawak otai2 ni memang superb dan tak bleh disangkal lagi. Cuma aku memang nak tergelak besar tang kumpulan Boboi iaitu Afdlin yang meniru macam seolah-oleh 1st lady Malaysia kita yang paling glamer antara kalangan 1st lady kita dari zaman penjajah lagi.






Bagi aku macam die dah si Boboi ni duk perli2. Jangan ade yang tersinggung pulak sudah. Ustazah Baiyah pun cool jer bile gaya nya di tiru, jangan pulak si minah ni melenting pulak orang duk tiru stail die...kahkahkahkah...Korang layanlah, mesti korang setuju pada siapa yang Afdlin tujukan :

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...