Thursday, August 4, 2011

[Video] Gol-Gol Harimau Muda Di Slovakia 30 Julai 2011 dan 2 Ogos 2011

Aku rasa ramai yang mungkin dah tau tentang pencapaian skuad Harimau Muda kita di Slovakia baru-baru ini di mana setelah 3 perlawanan persahabatan berlangsung, kita menang ketiga-tiga perlawanan tersebut dengan keputusan 1-0, 2-1 dan 2-1. Nama pasukan yang mereka bertemu ada di catatkan pada blog aku ini di sebelah kanan di bawah logo Ultras Malaya. Aku nak taip balik malas pulak sebab agak payah ejaan dan sebutannya,hahaha...

Di sini aku nak berikan video tentang perlawanan kedua terakhir mereka dimana perlawanan pertama pada 26 Julai kita menang 1-0 menerusi jaringan tunggal Wan Zack Haikal tapi videonye tidak didapati. Aku sertakan 2 video pada 30 Julai dan 2 Ogos untuk tatapan sekalian peminat.

Harimau Muda A (2-1) MFK Topvar Topolcany 30 Julai 2011
Gol jaringan Mohd Ferris Danial, Mohd Fandi Othman





Harimau Muda A (2-1) MFK Tatran Liptovsky Mikulas 2 Ogos 2011
Gol jaringan Ahmad Hazwan Bakri, Mohd Irfan Fazail







No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...