Friday, August 26, 2011

Berita Gempar : Dr. Rozmey Ikut Jejak Tony Fernandes Mahu Beli Real Madrid FC?

Terkejut gak aku. Tak sangka makin ramai usahawan kita nak ikut jejak Tan Sri Tony Fernandes ni beli kelab berpengaruh di Eropah untuk memajukan bisnes mereka. Terbaru, Dr. Rozmey menyatakan minat mahu mengambil alih Real Madrid! Korang tak percaya? Tengok berita terbaru dipetik dari website ESPN berikut :


Petikan artikel yang ditranslate:

“ahli perniagaan kosmetik terkenal telah mengadakan perjumpaan dengan alfredo di stefano dan juga Florentino Perez pemilik kelab terkaya real madrid untuk mengambil alih kelab tersebut pada bulan hadapan…banyak perubahan dijangka akan berlaku berikutan penukaran pemilik kelab antaranya jurulatih Jose Mourinho akan digantikan dengan jurulatih Malaysia, K.Raja Gobal.”

Korang percaya tak? Ikut koranglah nak percaya ke tak, tapi bagi aku, aku dah terkena...hahaha...korang pun mesti terkena jugak, tak bleh aku sorang2 jer kena...hahaha... Lawak2,nak berguling aku kena gosip ini. Sejak isu mengharapkan bulan jatuh ke ribu bagi filem 2 Alam dulu, beliau ni asyik jadi bahan gurauan jer...dari tang rambut sampai ke gaya sombongnya dalam promosi filemnya dulu...hahaha...tapi bukan penghinaan gosip kali ini, mane tahu, betul2 die beli, menyesal korang tak percaya...hahaha...






2 comments:

Anonymous said...

haha...check kat web tu takde pun...

Amz CamPro said...

hahaha...mmg xde pun, dah name crop,copy,paste,hahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...