Monday, August 22, 2011

[Video] Kecoh Rakaman Perusuh Di London Rompak Skuter

Sebelum ini kecoh pasal rakaman pelajar Malaysia yang kena tumbuk dan rompak masa rusuhan di London tapi kali ini tak kurang hebatnya. Seorang penunggang skuter yang melalui kawasan perusuh telah di rompak skuternya ketika dia sedang melintas kawasan itu. Ini pun sama tahap dengan trajisnya kesah Asyraf dulu. Saksikan video yang dilampirkan dan petikan akhbar KOSMO di bawah :



CROYDON, selatan London - Satu rakaman kamera litar tertutup (CCTV) merakamkan detik-detik sekumpulan samseng mencuri sebuah skuter yang ditunggang pemiliknya di sini baru-baru ini.

Kejadian itu berlaku semasa rusuhan yang melanda London ekoran kematian seorang suspek penjenayah, Mark Duggan yang ditembak mati oleh polis.

Dalam kejadian itu, pemilik skuter tersebut pada mulanya berunding dengan sekumpulan samseng yang merusuh di sebatang jalan raya. Pemilik skuter itu kemudian memecut tetapi dia dikejar oleh beberapa perusuh.

Sorang perusuh itu menarik leher pemilik skuter tersebut menyebabkan dia terjatuh. Dia kemudian diheret oleh seorang perusuh ke tepi jalan manakala seorang perusuh lain melarikan skuter tersebut. Detik-detik perusuh itu melarikan skuter tersebut telah dimuat naik ke laman YouTube. - Agensi






No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...