Monday, September 19, 2011

[Video] Filem Libas (2011) Tiru Filem Shaolin Soccer (2001) ?

Filem Libas ni sebenarnye dah lame di hasilkan cume agak terperam jugaklah setahun dua tak silap aku. Lakonan Rosyam Nor dan ramai lagi star dalam cite ni sebenarnye dah mula digembar-gemburkan. Cuma yang kurang sedap denga tang orang cakap, filem ini tiru filem Shaolin Soccer lakonan Stephen Chow. Bagi aku, mane ade tiru. Pendek betul fikiran dieorang ni. Aku bagi beberapa fakta kenapa aku tak sokong dieorang cakap tiru tu :
  • Filem Libas guna sukan Sepak Takraw dan filem Shaolin Soccer guna sukan bola sepak.
  • Filem Libas filem Malaysia, filem Shaolin Soccer filem Hong Kong.
  • Hero filem Libas Rosyam Nor dan filem Shaolin Soccer pulak Stephen Chow.
  • Filem Libas menggunakan pelbagai seni mempertahankan diri tapi Shaolin Soccer cuma Kung-Fu shaolin.
Ok tak fakta aku,hahaha...kalau ade nak tambah lagi,silakan tambah. Kire senang cite support lah filem Malaysia,ok? Berikut aku bagi video trailer kedua2 filem tersebut :

FILEM SHAOLIN SOCCER




FILEM LIBAS






No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...