Monday, September 5, 2011

QPR : Tony Fernandes Idam David Beckham Daripada Safee Sali?


Fuhh...Mesti gempak ini tajuk, bos besar QPR yang baru nak tawarkan kontrak kat Beckham tu...hahaha...Bukan selok sangat suke cume rase macam bangang pun ade...Dari aspek teknikal bola sepak,memang nampak bangang tapi dari aspek bisnes dan keuntungan, ia mungkin satu pelaburan yang sangat bagus. Ape taknya, Beckham ini masih menjadi idaman banyak lagi kelab dunia, bukan itu sahaja die menjadi idaman ramai gadis2 di luar sana dek ke machoannya.

LONDON: Pemilik baru Queens Park Rangers (QPR), Tan Sri Tony Fernandes bercadang untuk mendapatkan khidmat David Beckham. Ahli perniagaan Malaysia itu percaya ia akan membantu impian Olimpik Beckham dan mahukannya di Loftus Road sebaik musim MLS berakhir bersama LA Galaxy. Tony bagaimanapun sedar harga Becks terlalu mahal namun percaya penjualan jersi dan barangan lain mampu menebus semula kos membawanya ke barat London.

Itu sedikit petikan dari laporan akhbar Harian Metro. Nampak ia lebih dari aspek bisnes kan? Walaupun kite tak nafikan, skill Beckham ini boleh tahan dan ade kelasnye yang tersendiri tapi dari aspek berbaloi bisnes lebih di pandang serius oleh bos QPR ini. Kalau ikutkan, masih ramai lagi bakat muda yang skill lebih mengancam di luar sana boleh cube diketengahkan macam Safee Sali, hehehe...contoh player Malaysia jugak aku amik,kahkahkah...tapi kalau bisnes punye pasal, aku pun amik Beckham.


Seluar dalam die pun dah boleh buat untung, tul tak? kahkahkah..Kalau ia menjadi kenyataan, kite akan tengok, ramai pulak anak muda terutama gadis2 di dunia ini akan beli jersi QPR dari jersi MU kot,hahaha...Kite tunggu dan lihat. Untuk Safee Sali, anda kena lebih macho lepas ini,hahaha...






No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...