Saturday, September 27, 2008

Pengakuan Yang Membawa Bencana




Kata-kata yang menghiris kesucian Islam


Sesuatu yang luar biasa dan amat mengejutkan kita baru-baru ini telah berlaku. Bak kata pepatah,Terlajak perahu boleh diundur,terlajak kata celaka padahnya.

Berikut adalah antara kata-kata yang dikatakan oleh pemimpin atau manusia yang dikatakan baik dan mampu memberi keadilan kepada rakyat! Tapi keadilan pada diri sendiri pun tak dapat nak bagi so ape cerita?

Ditanya sama ada dia turut melakukan hubungan seks, Zul berkata: “Tidak mengaku tidak boleh, dia (BPR) ada gambar.''

Katanya, dakwaan BPR bahawa dia dan dua rakannya meminta perempuan China daripada Mohamad Imran adalah tidak benar.

“Kita tak minta, tak cari, Mohamad Imran yang hantar. Serupa juga kalau orang bagi sedekah, awak tak terima ke sedekah itu?’’ ujarnya.

Aku tak sanggup nak cerita lebih panjang dan aku tahu semua orang tahu kes ini masih dalam siasatan dan dalam masa yang sama,bangsa Melayu terus diperbodohkan dan Islam terus dicemarkan oleh manusia yang memang jahil dan tidak berotak! mana PAS? Mana pemimpin-pemimpin dan ulamak yang dikagumi sehingga sanggup membiarkan kes begini terjadi? Hanya Allah sahaja yang tahu dan ia yang akan mengadilinya kelak.

p/s : Tergamak dia 'bergurau' kata zina itu sedekah? silap-silap zakat fitrah pun tak bayar lagi...

3 comments:

Did said...

ishk! keji sungguh...busuk! masam!
nasib baik diorg tak offer kat aku. kalau diorg offer, apa agaknya akan terjadi pada aku??

MORAL
positif: jujur betul diorg nih!
negatif: jahil betul diorg nih!

keris_warisan010 said...

Apa nak jadi dengan Melayu ni.....

Farid Abu Talib said...

kahkahkah. cerita di port dickson takde ke? kahkahkah. cemane bom boleh keluar dr kementerian pertahanan takde ke? cerita anak raja bongkar rahsia anak bangsawan takde ke? cerita org kena bom xde ker? apalah berita malaysia nih. takde moral langsung. kahkahkah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...