Saturday, September 6, 2008

Kenyataan Akhbar Dan Akuan Bersumpah Dr. Osman

Di bawah adalah kenyataan akhbar Dr Osman yang dibacanya pagi tadi (terjemahan)

Kenapa aku? Cek pun saloh,tak cek pun saloh? uhuk


"Saya adalah doktor yang mengesahkan akuan berkanun bertarikh 1 Ogos 2008.


Saya telah membaca akuan berkanun yang telah disiarkan di laman web Malaysia Today. Saya mengesahkan bahawa ia adalah salinan asli akuan berkanun saya. Saya kini mengesahkan bahawa kandungan akuan berkanun itu adalah benar.

Saya telah pergi bercuti. Saya merasa amat tertekan. Saya kini telah kembali ke Malaysia. Terdapat banyak kenyataan media di Malaysia yang dibuat oleh pelbagai individu.

Sesetengah daripada kenyataan tersebut telah memberi gambaran buruk terhadap profesyen dan diri saya. Saya ingin memberi jaminan bahawa saya hanyalah menjalankan tugas saya sebagai seorang doktor. Saya tidak terbabit dalam politik. Saya sentiasa akan bercakap benar.

Saya tidak pernah pada bila-bila masa pun melanggar etika profesional saya. Saya sentiasa mengamalkan kerahsian antara doktor dan pesakit"

Sumber : Tranungkite

2 comments:

Hanggokan said...

kesian doktor nih...sbb tuh aku tanak jadik doktor! wahahaha!

Farid Abu Talib said...

kahkahkah woit, doktor ni dah sahkan yg salinan itu adalah benar dan dia mmg check sepol tak kena liwat.kahkahkah.apa punya turr.jadi skang siapa liwat siapa? bila bukti dah kemuka baru boleh anwar bersumpah.ini bukti pun tarak.baru tuduh ..suruh bersumpah.apa punya negri ini macam? hutan punya negri ka? kahkahkah apa punya tur.mana itu mamak albar? sudah balik arab ka? jadi sumpah sepol itu benar atau enggak? hanya uncle pet yg tahu.kahkahkah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...