Saturday, June 11, 2011

Daudsu Pemusnah Red Warriors?

Insan yang paling kecewa Final Piala FA 2011

Bagi aku,aku rasa bukan dia sorang yang patut disalahkan. Ia melibatkan keseluruhan pasukan Kelantan yang begitu yakin akan menjulang Piala FA malam tadi. Tapi orang akan ingat Daudsu adalah pemusnah harapan Red Warriors kerana gol sendirinya di masa 10 saat sebelum perlawanan tamat. Kalau aku jadi dia,aku pun tensen,piala dah depan mata terlepas macam tu jer.

Perlawanan ini sebenarnya layak dan adil untuk Terengganu kerana mereka agak konsisten mengawal perlawanan di sepanjang 120 minit mereka bermain. Tahniah untuk Terengganu kerana memenangi Piala FA edisi ke-22 2011 ini dengan penuh bergaya.





3 comments:

zuyyin zulaikha said...

suka dooh se ganu menang ^o^

kelantan pong hebat gok
tapi xdok rezeki lagi

kalu penonton x baling mercun, mesti xdop masa tambahan
mesti kelantan menang op

xpe la byk gi piala menunggu..
liga super n piala malaysia ada lagi kang ^o^

Amz CamPro said...

zuyyin : biaselah tu,bola itu bulat..sape gamoknye baling mercun ngn main laser kan? hmmm...tp rezeki masing-masing...haha

Amz CamPro said...

zuyyinjgn lupe follow blog kawe deh? hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...