Thursday, June 23, 2011

Malaysia Vs Lubnan (2nd League Olympic Qualifying Match) Stadium Nasional,Bukit Jalil 23 June 2011


Malam ini berlangsung perlawanan kedua kelayakan Olimpik 2012 di antara pasukan Malaysia menentang Lubnan. Berikut maklumat perlawanan :

  • Tarikh : 23 Jun 2011 (Khamis)
  • Masa : 8:45 pm
  • Tempat : Stadium Nasional,Bukit Jalil
Kita memerlukan keajaiban sebenarnya. Bagi firasat aku, pasukan pimpinan Ong Kim Swee ini masih lemah dalam banyak aspek nak dibandingkan pasukan senor negara. Mereka kena buktikan apa yang aku cakapkan ini salah. Tunjukkan permainan yang betul-betul boleh memberi harapan pada semua rakyat Malaysia. Kesungguhan sahaja tidak cukup,ini perlu diiukuti dengan keyakinan mengawal bola dan mengawal perlawanan serta bijak mengambil peluang yang terhidang didepan mata.


MALAYSIA (0) vs (0) LUBNAN
*Keputusan perlawanan pertama


Aku akan bagi Live Streaming untuk rakyat Malaysia di luar untuk tengok perlawanan malam ini. Aku cuba bagi link yang sebaik mungkin untuk tatapan rakyat Malaysia. Kalau tak jumpa, aku akan updatekan result secepat mungkin. Malaysia Boleh!








1 comment:

Saya Ifa said...

awk..bg link blh..sy xde tv kt umh sewa ni..


tq-ifa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...