Wednesday, June 29, 2011

Final Result : Malaysia vs Taiwan (Chinese Taipei) Pra-Kelayakan Piala Dunia 29 Jun 2011


Malam ini, akan berlangsung pula perlawanan bagi Skuad Harimau Malaya pimpinan Datuk K.Rajagobal untuk merebut slot ke Piala Dunia 2014. Malaysia akan menentang Taiwan dalam format timbal balik dan perlawanan malam ini perlu dimenangi dengan jumlah jaringan yang selesa bagi di bawa ke Taiwan untuk perlawanan kedua. Jika Malaysia mampu mengalahkan Taiwan, kita akan bertemu pula Singapura dan jika melepasi halangan Singapura, kita akan ke pusingan ketiga peringkat kumpulan Zon Asia.

Di katakan malam ini buat pertama kalinya setelah sekian lama, pihak RTM di TV1 akan membuat siaran langsung untuk perlawanan ini selain Astro Arena 801. Sekurang-kurangnya mereka ada pilihan dan aku di AmzCamPro ingin menambah pilihan lagi kepada yang tidak berkesempatan melihat melalui TV. Malam ini aku cuba siarkannya melalui Live Streaming Video.



Kembali semula ke amzcampro.blogspot.com. Aku cuba update link yang ada dan paling latest dan macam biasa, paling cepat pun setengah jam sebelum perlawanan.Bookmark page ini dengan tekan ctrl-d.Tunggu...


FINAL RESULT :
MALAYSIA (2) vs (1) TAIWAN
Safiq Rahim (28')
Aidil Zafuan (55')
Po Liang (77')


Live Broadcasting by Ustream

Berikut pula Live Streaming yang boleh menjadi pilihan :




No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...