Sunday, July 17, 2011

EPL Fans Sucks! Harimau Malaya Keliru


Memang patut Ultras Malaya pulaukan 3 game EPL di Malaysia ini kerana walaupun kita dapat sedikit sebanyak belajar dan faham permainan pantas mereka,tapi hakikatnya semangat cintakan negara masih lagi lemah terutama masyarakatbumiputra dan bukan bumiputra kita.Mereka sebenarnya antara pemain terbaik pernah dilahirkan FAM dan kita sepatutnya berbangga dengan mereka.

“Saya tidak tahu saya mahu meraikan jaringan saya tadi dengan siapa, saya keliru, saya keliru, jadi saya meraikan bersama rakan rakan seperjuangan saya” kata Safee Sali, penjaring gol ketiga Malaysia menentang Liverpool petang tadi." Safee Sali

Begitulah luahan hati Safee Sali.Ingin meraikan gol tetapi tidak ada tempat untuk mengadu.Kita boleh saksikan cara Safee meraikan gol kedua peribadinya itu. Berikut petikan video gol kedua Safee :




Hasil dalam 2 perlawanan ini jelas menunjukkan kita tidak septriotik mana dengan pasukan Harimau malaya ini so siapa patutnya dipersalahkan? Astro kah kerana merekalah kita sayangkan EPL...huhuhu





No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...