Sunday, July 3, 2011

Filem Sequel Rock Iaitu Rock 2 Akan Muncul,Mampukah Mengatasi Filem Hantu Kak Limah Balik Rumah?

Amy dan Jijo mula bergandingan semula. Tapi Jijo mati wataknya dalam Rock pertama?


Aku rasa ramai yang dah mula suka dengan karya Mamat Khalid. Aku rasa filem dia mula mendapat tempat rakyat Malaysia sejak filem Kala Malam Bulan Mengambang yang menjadi filem terbaik dalam FFM. Aku pulak rasa, aku dah ikuti filem dia dah lama dah sejak zaman Lang Buana, Rock, Man Laksa dan seterusnya.






Filem Rock 2 akan menemui penonton akan datang dan aku rasa, filem ini mungkin akan mengatasi kutipan hantu kak limah. Bila ingat balik filem Rock yang pertama, memang lawak, ciri-ciri rock kapak dan efek yang over mampu senak perut kita gelak. Mungkinkah filem kedua ini masyuk jugak? Ikuti sedikit kesah mengenai filem Rock 2 ini oleh Diva KOSMO di link ini (klik sini)

Aku sertakan satu video dalam filem Rock pertama ala-ala video klip Dari Sinar Mata, Layankan :


2 comments:

mirul said...

macam bes nih. mesti tonton!

ps: tak suka word verification

Amz CamPro said...

mesti tonton,jgn tak tonton,heheh...oo..ok2,nanti ejas balik,heheh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...