Friday, July 1, 2011

UPDATE! Video Pekerja KFC Pengotor Dan Tiada Adab

Perhatikan apa yang difikirkan oleh 2 orang manusia ini. Tergamak bergurau pasal makanan dan meletakkan tahap makanan itu di kaki dia jer. Bangang punya budak. Benda macam ni tak mustahil berlaku. Kalau boleh aku nak perkara ini disebarkan dan disiasat. Silap-silap tak lalu makan KFC dah...huhuhu



Aku nak update sikit pasal video ini. Terbaru dengar cerita, pihak KFC telah mengesahkan perkara ini sebenarnya berlaku pada tahun 2010. Ini dijelaskan pada komen di Facebook rasmi KFC.Laporan dan sisatan polis telah dilakukan, 2 manusia yang menjadi hero dalam video itu pun telah tidak bekerja lagi dengan pihak KFC. Apa-apapun, jadikan hal ini ikhtibar. Kebersihan harus diutamakan. Tak pasal-pasal dan teruk reputasi. Berikut petikan di Facebook KFC tentang hal ini.






3 comments:

fiq. said...

kuang ajar betul!
melayu pon mcm ni bodoh ! adoi, yaallah...

Amz CamPro said...

sabor jerlah...huhu...

hidayah said...

nape dorg ni???dmne tmpt ni????insafla mnusia...huuu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...