Wednesday, July 6, 2011

Lelaki Gemuk Jadi Model?


LONDON - Seorang lelaki berbadan gempal, Roland Bunce, 24, berada di tempat teratas dalam pertandingan Make Me the Next Model 2011 yang akan diadili oleh barisan panel profesional selepas dia memenangi undian dalam talian.

Langsung tidak mempunyai penampilan dan raut wajah seperti seorang model, Bunce mendapat perhatian pengundi awam dalam talian selepas penyertaannya disabotaj oleh pengguna Internet.

Populariti Roland melonjak selepas kemunculannya menarik perhatian ramai pengundi bulan lalu. Dia juga terus mara untuk menang dalam pertandingan kelolaan pihak High Street yang bertujuan mencari model selepas menewaskan 5,000 peserta lain. Dia memperoleh undian terbanyak iaitu 66,000 undi.

Bunce yang merupakan seorang jurutera komputer dari Belfast akan mempertaruhkan nasibnya dalam pusingan terakhir bersama 250 orang peserta lain pada 30 Julai ini.

Pertandingan yang menerima 5,000 penyertaan itu menawarkan pemenangnya dengan baucar bernilai AS$3,221 (RM9,695.10) dan sesi fotografi untuk diperkenalkan kepada agensi peragaan. - Agensi

Sumber : KOSMO

AmzCamPro berkata :

Ha! jangan main-main.Tak semestinya nak jadi model kena cantik dan lawa,hensem dan bergaya,tough dan mcho.Jurutera komputer ini membuktikan yang keadaan fizikalnya langsung tidak meninggalkan kesan dan beliau terpilih sebagai peserta yang akan dijadikan model.hohoho...,mana tau,lepas ni dia mula kurus dan mempunya badan yang tegap.Dari segi kepandaian dah terbukti sebab takkan jadi jurutera pulakkan?hahaha...so kita tunggu dan lihat perubahan yang akan berlaku. Makin ramai manusia sedar,bakat seseorang tu bukan dari paras rupa tapi dari dalaman.bagus2...





No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...