Sunday, July 3, 2011

Live Streaming Pra-Kelayakan Piala Dunia 2014 : Taiwan Vs Malaysia,Stadium Perbandaran Taipei 3 Julai 2011


TAIWAN (1) vs (2) MALAYSIA
Keputusan Perlawanan Pertama

Perlawanan Kedua : 3 Julai2011
Waktu : 7:00 malam
Tempat : Stadium Perbandaran Taipei, Taiwan


Malaysia selangkah lagi akan ke pusingan kedua bertemu Singapura. Sebelum ini, aku dah bagi satu post keputusan apa yang boleh dan tak Malaysia perlu lakukan untuk melayakkan Malaysia ke pusingan seterusnya. Datuk K.Rajagobal nampaknya memerlukan strategi yang lebih utuh dan garang untuk perlawanan malam ini. Berikut perancangan yang mungkin dilakukan beliau :






"Malah Harimau Malaya berkemungkinan turun dengan ‘wajah baru’ dengan beberapa pertukaran drastik untuk mengejutkan ketua jurulatih Taiwan, Lo Chih-Tsung yang tampak berkeyakinan tinggi mencipta kemenangan.

Kunanlan yang mempunyai larian pantas, bersedia menggalas sebarang tugas diberikan Rajagobal terutamanya dalam mengucar-kacirkan pertahanan lawan seperti yang dilakukan pada aksi pertama di Stadium Nasional, Bukit Jalil pada Rabu lalu.

“Saya juga bersedia sekiranya jurulatih mahu menggunakan saya (larian pantas) untuk melakukan serangan balas seperti di Piala AFF sebelum ini. “Benteng pertahanan Taiwan tidaklah sekukuh yang disangka, mereka boleh dibolosi,” kata pemain berusia 25 tahun itu dengan penuh keyakinan." (Petikan Harian Metro)


  • KEPUTUSAN YANG BOLEH DAN TAK BOLEH MELAYAKKAN MALAYSIA (Klik Sini)

Untuk Live Streaming malam ini, aku akan UPDATE secepat mungkin.Macam biasa, video diberi ini akan aktif paling awal setengah jam sebelum perlawanan. Ctrl-D untuk bookmark page ini. Tunggu post aku ini yang akan diupdate dengan Live Streaming dan link-link lain yang mungkin boleh membantu kita menonton live malam ini.



Live Broadcasting by Ustream
Link Live Streaming lain yang mungkin boleh membantu :

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...