Thursday, July 28, 2011

Live Streaming : Malaysia vs Singapura 28 Julai 2011 Stadium Bukit Jalil



Malam ini adalah perlawanan hidup dan mati kita dalam meneruskan kesinambungan bola sepak kita dipentas antarabangsa. 90 minit ini sangat berbaloi jika kita mampu manfaatkannya dan menyingkirkan musuh tradisi kita untuk layak ke pusingan ketiga dalam merebut tempat layak ke Piala Dunia 2014 Brazil. Banyak kata-kata semnagat telah di berikan,samada dari orang perseorangan, VVIP, malah seluruh rakyat Malaysia mendoakan kejayaan mereka dan berharapkan kita mampu sedar dari melakukan kesilapan yang boleh dianggap bodoh dalam bola sepak.


Diharapkan senyuman ini kekal selepas kita melayakkan diri ke pusingan ketiga


Kata-kata semngat dari jurulatih sendiri, menteri dan terbaru Tengku Abdullah menunjukkan betapa prihatinya kita supaya mereka ini terus berjuang 90 minit ini bagi membuktikan kekuatan sebenar mereka bermain di atas padang rumput.Kembalinya Aidil Zafuan membolehkan kita pmempunya pemimpin di bahagian pertahanan dan jika Safee diberi tugas kapten, beliau akan mempin pula bahagian tengah dan serangan. Ketiadaan Shahrul Idlan Talaha terpaksa ditelan.Mereka kena buktikan mereka setanding dengan penggempur yang pernah meranapkan impian Indonesia ini dulu. Ketajaman sepakan jauh Ashari Shamsudin diperlukan. Ikuti kata-kata semangat Tengku Abdullah :


“MALAM esok (hari ini) bakal menjadi malam keramat dan mudah-mudahan kemenangan akan memihak kepada kita.

“Saya harap mereka dapat tunjukkan permainan mantap, kurangkan kesilapan yang boleh merugikan kita. Saya dan jurulatih yakin pemain akan bangkit.

“Dengan sorakan ramai penyokong esok (hari ini) ia bakal menjadi malam keramat dan mudah-mudahan kemenangan akan memihak kepada kita,” kata Tengku Abdullah.


MALAYSIAKU : TANAH TUMPAHNYA DARAHKU!


Untuk perlawanan malam ini,aku akan cuba bagikan link Live Streaming bagi yang tak dapat tengok live di TV dan ASTRO.Banyak Live streaming sekarang perlu menjadi ahli dahulu,baru leh tengok,sebab tu kadang-kadang tak dapat tengok.hmmm,aku cuba tau...








No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...